9/2-21 Veckan som gått - vecka 5

Allmänt
Full fart har präglat hela veckan. Jag har stor hjälp av Moa, Filippa och My, tack tjejer!
På måndag 8/2 så börjar Eva praktisera oss, välkommen Eva!
Veckans medarbetare, Sune
 

Grace
Vi jobbar på som veckan innan. 
 
August
 My har gett honom ett nytt smeknamn, Gus-Gus
 
Hasse
Vila

Linus
Veckans guldstjärna till denna kille. 
 
Totte
Framsteg med denna killen han har nu galopperat utan lina :) 
 
Lappen
Vi har provat med Moa som pilot och det gick riktigt bra. 
 
Amorina
Vi jobbar mycket med att denna donnan ska vara så lugn och avspänd som det bara går.  
 
Collin
Jobbar på med vinterträningen. På senaste Pia-träningen så gjorde vi ettor :) 
Från YR-SM 2020, Pia Collin och jag
 
Toppen
Toppen jobbar på bra med My och Filippa. 

Matrix
Moa & Trix
 
 
Träningar 
 Veckans träningar har gått jättebra och jag är så stolt över dem allihop.

 


 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0