5/10 20 Här är poddavsnittet

Här kan ni nu höra avsnittet i Elfstrands podd där jag är med. Tack Emma & Anna! 

Elfstrands hästpodd
 

Jag vill också tala om att:
 
Jag tränar för Pia Björk som ni kan få kontakt med här
 
Collins uppfödare heter Anneli Alfredsson, Hällingsjö. Så tacksam att jag fick möjligheten att först rida Collin och sen köpa. Tänk vad jag lärt mig på denna speciella kille 
 
Jag samäger 1 häst med Camilla Mäntyvuo som också är uppfödare till Hasse som jag äger. 
Hasses fina mamma Athena Vuo som tyvärr inte finns längre.

Välkommen till oss med din häst för utbildning och tävling. 

Mail: [email protected] och Stall Wickström finns också på Facebook.
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0