30/7-20 Livet är inte alltid enkelt

I februari 2019 så orkade jag inte att bära en hemlighet som jag burit på i 7 år som involverade flera av mina då närmaste. Detta resulterade i skilsmässa och vi har sen dess kämpat mot min pappa för att kunna behålla gårdarna. Inget klart än tyvärr och vi lever under press ang vårt boende sen 1,5 år tillbaka. Vidrigt att pengar och nåt maktspel spelar mer roll än ens barn. 

16 juli så dog min äldsta bror, jag har 3 halvsyskon på pappas sida. 

Alla syskon har bott hos oss under uppväxten.

Man undrar hur mycket man ska behöva genomleva. Jag tycker att vi fått vår beskräda del för ett bra tag nu.  

Vi har nu i alla fall bestämt oss för att satsa framåt i vår nya familjekonstallation som verkligen inte kunde vara bättre ❤ tänk att man mitt i allt det jobbiga ändå kan se lite framåt och känna att det finns en vilja och ork att ta oss igenom detta och att vi ska lyckas.

Vi tänker oss starta upp bloggen igen, Instagram ska uppdateras oftare mm. och vi ska kämpa tillsammans mot mitt stora mål "mot OS i dressyr"
Jag är så tacksam för att mamma, Magnus och Alexander som vill kämpa och jobba tillsammans med mig och sikta framåt. 

Kung Collin igår kväll på en pay and ride i ösregn
 
 
 


Kommentarer
- Farmor 👵

Min Bästa Sandra , ingen ska behöva genomlida det Ni har gått igenom, framförallt inte när man är så Ung som Du är , men ingen blir gladare än jag när jag vet att Er situation idag ser hoppfull ut, tillsammans kommer Ni rida ut de Hinder Ni stöter på, o Nu känns det som Ni har mkt stöd o bra Folk omkring Er, alltid i Mina tankar Kramar Liselotte ❤️

Svar: fina farmor! ❤❤❤
Sandra Wickström

2020-07-30 @ 11:46:01
- Anonym

Åh min finaste sandra🥰 Er familj är så fina och underbara 🥰 Ni är verkligen värda det bästa❤ kramar i massor från Anki💞

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2020-07-30 @ 13:00:22
- Camilla

Vet du Sandra, det var inte att du berättade denna tunga hemlighet som gjorde att det blev skilsmässa. Utan det är rövhattens val som gjorde att det blev skilsmässa. Hade han inte burit sig så illa åt hade inget av detta hänt. Ni förtjänar bättre ❤️❤️❤️

Svar: tack bästa ❤❤❤❤
Sandra Wickström

2020-07-31 @ 17:29:24

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0