8/1 2020 Ett härligt gäng

Vi är ett härligt gäng hemma i stallet nu and I love it!


Emy med sin Ebony "Bonnie" med familj 
Clara som har Chanel med sin familj.
Wilma & Elin, Matteus har stulit deras hjärtan. 
Moa, min bästa storasyster
Mamma, Majsan har koll på det mesta 
Pia, bästa dressyrtränaren
Nils, bästa hopptränaren
Annika, bästa grannen som alltid ställer upp.
Timmie, ansvarig för sociala medier-ovärdelig  
Camilla & Eva, bästa hästägarna man kan tänka sig 
De hästägare som ställer sina hästar hos oss för utbildning, tack för förtroendet! 
Stalltjejerna, som hjälper oss med konditionsträning av hästarna plus stallarbete, stort tack! 


Jag & Collin mitt i ett byte
 
Jag och Laphroig "Lappen" på vår lilla terrängbana
 
Jag och Wizt i B-finalen på SM Strömsholm i juni 2019

Jag och Collin skrattar som vanligt när vi tränar ihop! 
 
 

Kommentarer
- Camilla

🥰

2020-01-08 @ 11:39:58
- Anonym

Ni är en underbar familj ❤️är så Tacksam att mina hästar hamna hos er❤️💖❤️😘🤗Eva

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2020-01-10 @ 08:24:22

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0