1/1 2020 Nya tag!

Då har äntligen 2020 infunnit sig och vi säger med glädje hej då till 2019 :) 

2019 innebar några glädjeämne men tyvärr mest smärta och tråkiga minnen.
Min pappa bor inte på gården sen länge nu och inte heller Mimmi, vi har ingen kontakt med dem. Jag Moa och mamma bor på gården och har kämpat oss igenom 2019 men ser nu ett ljus i tunneln och hoppas att vi kan behålla gården efter bodelningen som snart bör vara klar. Kan vi inte bo kvar så får vi ta och lösa det problemet då. 

Min fina Wizt är tyvärr borta som ni kanske vet. 

Collin har börjat blomma och kommer fylla Wizt skor om nåt år. Stort tack till min tränare Pia Björk som är ett fantastiskt stöd!
 

Vi har som mål att utveckla stall Wickström, mina hästar och mina elever detta år. Vi ser fram emot 2020 och hoppas Ni är med oss! 
 
 


 

Kommentarer
- LiSelotte

Fina Sandra jag vet o tror att Ni kommer lyckas med det Ni bestämmer Er för, Livet är inte alltid rättvist, men man kommer igenom o då oftast starkare, Du o Majsan är oslagbara vi tror på Er all värme o lycka till 2020 ❤️❤️❤️ Farmor 👵

Svar: tack bästa farmor! ❤❤❤
Sandra Wickström

2020-01-01 @ 12:21:58
- Erika Pettersson

Jag håller tummar & tår för eran skull att ni kan behålla gården och att allt löser sig på ett snabbt & smidigt sätt för er! ❤️

Svar: Tacl snälla!
Sandra Wickström

2020-01-02 @ 17:22:16
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0