28/2 2020 Inomhusterräng

Nu har jag slarvat ett tag med att skriva här, sorry. 
Vi har fullt upp och vi har roliga saker för oss hela tiden :) 

För några helger sen så var jag och Moa på inomhusterräng på Grevagården i Skövde och tränade för duktiga Elin Göransdotter. Hennes pappa bygger hindren och det är så fint! En härlig familj. 

På tisdagen samma veckan var jag och Lappen på hoppträning och han lade sig och jag fick ben och fot i kläm så det var läge osäkert om jag skulle kunna hoppa på helgen men det gick fint. Kryckor mellan ridningen så var jag snart med på banan igen :) 
Ja vi var inne på akuten och fick ben och fot röntgad. Bara mjukdelsskador. 

Bjuder på film på mig och Laphroig "Lappen"
 
Film på Moa och hennes Walencia 
 
Det ser lika kul ut som det är! Har du inte provat så rekommenderar jag att prova! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0