28/5 2019 Mycket som händer

Just nu är det mycket som händer och vi hemma har fullt upp att rodda i det. Nummer 1 är hästarnas träning sen kommer det runt om. Det känns ändå som om det håller på att bli lite bättre. Vi tränar på med alla hästarna och det går bra. Tack och lov för hästarna 💕

Kür - SM närmar sig 
Igår red jag igenom küren med både Collin och Wizt. Collin får Rock-küren (AC/DC) och Wizt får en lugnare med C.Isak. Lite omvänt när man vet hur hästrna är men så får det bli, slipper då göra en ny Juniorkür. Träningen fortsätter i eftermiddag. Vill passa på att tacka Odin för all hjälp med musiken. 

Tävlat
Har tävlat med fina Miclas Metallic "Tally"
Vinst i Lb1

Clara var med på Chilienne som jag haft i träning (Ulrikas fina ponny <3) och hon fick ihop 62% bra jobbat!
 
Börjat med inridningen på Cesar
 
Fina Laphroig "Lappen" har växt till sig
 
 
 
 

Kommentarer
- Erika

Lycka till på kommande tävlingar 🐴

Svar: tack
Sandra Wickström

2019-06-01 @ 13:11:10
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se
- Ellen - tävlingsryttare

Så härligt med en "rock-kür"! Låter coolt, måste vara härligt att få rida sitt egna program & musik!

Svar: Det är det absolut roligaste! Tror dock att jag ändrar till lugnare musik som passar honom bättre han blir så spänd. Dumt att späda på det nervösa.
Sandra Wickström

2019-06-02 @ 18:06:37
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0