14/5 2019 En vanlig tisdag

Då var det tisdag igen och dagarna rullar på som vanligt. 

Träning för Pia
Igår var det träning med Wizt, altid lika kul. Jag lär mig så mycket nytt varje gång! 

Talang Halland
Idag är det "Talang" i Halland så jag och mamma åker dit i eftermiddag. Träning för Lottie Mattsson och jag tar med mig Collin. Jag missar då hoppträningen tyvärr men Moa och Andreas kommer vara med. 
 

Zalmyiac är en otroligt trevlig herre som är rolig att rida varje dag. Ska kolla på en tävlingsplanering för honom nu och framöver. Han åker hem över vår/sommar för betäckningar också. 

Atility åkte hem
Tillan åkte hem igår men kommer tillbaka på träning redan på måndag nästa vecka :) 
Lycka till Molly med din fina ponny!

Träningar
Igår höll jag träningar också och det är alltid lika kul. 
Först ut var Annika och jag är så stolt över ekipaget som verkligen gör stora framsteg! Bra jobbat Annika ❤

Clara och Chili 
Clara börjar hitta knapparna på Chili nu och hon rider henne riktigt bra. Chili ska betäckas snart. 

Sture
Har jag berättat att vi blivit med en liten hund? 

Chihuahan Sture som är 5 år. Sture har haft det lite jobbigt i livet tyvärr så han har humör. Han blir lätt osäker men vi får jobba på med honom ch förhoppningsvis så är han snart trygg och vågar lita mer på människor. 

 


Kommentarer
- Erika Pettersson

Söt liten vovve 😀
Brukar ta lire tid för osäkra vovvar men ger man dom tid o massor kärlek blir det bättre 😍
Skönt att han fick komma till er hur går de med övriga hundar? 😊

2019-05-14 @ 20:35:20
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Malva

Kul! Jag undrar vad sin bästa tips är på övningar för att stärka hästens rygg?

Svar: Basic övningar där bakdelen jobbar korrekt. Jag tänker inte direkt "nu ska jag träna ryggen" utan jobbar med hela hästen.
Sandra Wickström

2019-05-15 @ 22:05:39

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0