13/5 2019 Tävlat Collin

I helgen har jag tävlat Collin nationellt på Hammarö i Karlstad. 

Denna kille ger mig gråa hår. Han kan se faror där ingen annan ser dem och snabb är han i rekationen. 

I fredags red vi FEI Lagtävlansprogr. MB för juniorer
Vi fick ihop 65,808% och placerade oss som nr.2
Vi satte därmed sista kvalet till junior SM 


Collin är spänd och jag joggar mest bara runt i programmet. Längtar till den dag då jag kan sätta tryck i honom på banan. 


I söndags var det dags för FEI Ind.Mästerskapsprogr. MB för juniorer
Vi fick ihop 65,784% och blev 1a utanför placering
Dyra missar i skritten där han blev rädd för nåt som bara han såg. Jag red fel också 🙈
 
Säga vad man vill om Collin men lätt är han inte. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0