28/3 2019 Uppdatering om hästarna

Nu har det gått en månad sen det blev kaos hemma och vi fick ta oss en ordentlig funderare på vad och hur vi skulle gå vidare. Mamma och pappa har separerat men båda bor på gården än. Det jag gått igenom nu och i många år önskar jag ingen. Mina mål har fått justeras och jag har omprioriterat för att satsa extra på företaget. 

Collin
Utvecklas fint, har börjat jobba med piruetter och lite tramp. Får jag bara ordning på Collins nerver så kan han gå hela vägen. 
 

Wizt
Min gamle kämpe som är min läromästare! Så glad att ha honom hos oss efter hösten-18 då vi höll på att förlora honom. 
 
Laphroig "Lappen"
Ägs av Eva Berg och han kommer stå kvar i träning hos mig. Tack Eva för sponsring av häst ❤
En fantastisk kille som ska utbildas i främst hopp och fälttävlan.

Destiny
En härlig tjej som är på tillridning. Vi jobbar på med bjudningen som inte sitter än. 
Här med vår tidigare praktikant Matilda
 

Taste of Legend "Tasty"
Pappas travhäst. Ska förmodligen byta stall.

Heart of Love "Hjärtat"
Pappas travhäst. Ska förmodligen byta stall.

Zalmyiac 
Underbar hingst som vi inte vet 100 hur det blir med pga problemet att han behöver tappas för galanta damer i vår/sommar men det verkar trögt hemma runt oss. 
Här med Timmie i sadeln.
 

Essy
Camilla Mäntyvuos blivande tävlingskompis som utbildas av oss ett tag framöver. 
 

Hold B Cool "Bibbi eller Calle"
På utbildning hos oss. Ev till salu. 
 

Särkens Spirit
Fin welshhingst som är på utbildning hos oss. Här med Matilda i sadeln. 
 

Cookie "Kakan"
Carolinas fina häst som är inackorderad hos oss.

Cira
Amanda Boqvist tar över fodervärdsavtalet med Cira och hon kommer stå uppstallad hos oss. 

Matteus
Emy som ridit Matteus ett tag nu kommer ha honom som sin fr.om nu hos oss. 

High Top Vuo "Toppen"
Vi har bestämt att behålla Toppen och han är fantastisk som lär Andreas allt han kan.
 

Matrix "Trix"
Timmie har tagit över Matrix på foder och kommer stå hemma hos oss. 
Ägare: Eva Berg

Walencia
Moas fina gamla dam. Still going strong!

Chaneline "Nellan"
Moas maxade D-ponny som nu är till salu. 

Barbie
Min 3-åring efter Heston for U. 
Målet är 3-års test i år men jag är lite tveksam nu när det inte blev som vi tänk så jag ligger efter med arbetet med henne. .
 

Lady Ben II "Alice"
Såld till en familj i Skövde. Kommer stå kvar hos oss nån månad innan hon flyttar. 
Lycka till med denna fina ponny!
 

Gismo
Såld, åker till Kalmar i morgon fredag.. Lycka till med denna fina kille! 
 
 
Andreas
Andreas tar sig enormt fort i sadeln. Han har nu ridit i 4 veckor och hopptränat 3 av dem. Imponerande!
Jag-Collin och Andreas-Toppen på senaste hoppträningen. 
 
 
 

Det finns nu nån plats att fylla hos oss. Ring eller maila om du är intresserad! 

Du har väl sett vår nya fina hemsida?
 
 
 

Kommentarer
- Anonym

Heja er❤❤ Anki

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2019-03-28 @ 11:27:37
- Caroline

Otroligt ledsamt när dina föräldrar ska gå isär men bra att det gör det nu när du är äldre ❤️ Ska du köpa din pappas del av gården eller kommer ni flytta?

Svar: Vi har 2 gårdar de tar var sin. Jag och Moa stannar hos mamma.
Sandra Wickström

2019-03-28 @ 16:12:46
- Ellen - tävlingsryttare

Jösses vad mycket hästar😅 Fortsätt gör er grej❤️

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2019-03-28 @ 21:44:36
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/
- Erika Pettersson

Ni är såna kämpar!!
Jag att ni har de tufft men ni kommer att ta er vidare och ert företag kommer fortsätta att växa och utvecklas för ni har drivet och kundskapen 😊

Fortsätt kämpa Sandra!!

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2019-03-28 @ 22:31:47
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Linda

Vad är Destiny för häst? Fruktansvärt söt 😊

Svar: Ett korsningssto som är här för att ridas då ägaren har skadat sig.
Sandra Wickström

2019-03-30 @ 07:19:36

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0