4/6 2019 SM 2019 - det trodde jag aldrig

 
SM i dressyr 2019 here we come!

 

Jag har alltså 2 hästar med mig på SM i år. 

Collin ska gå Junior SM och Wizt ska gå Young Rider SM 
Båda ska ha C.Isak musik till finalen i kür. Har en "rockkür" till Collin men han är av naturen spänd och blev inte mindre spänd när AC/DC drog igång 😜
 
Jag lyckades ju skada mig i söndags också, lite min vana trogen när SM närmar sig. Röntgade foten igår och det var inga ben brutna tack och lov. 

Collin går tors, lör och söndag
Wizt går fre, lör och söndag. 

Annika hjälper oss att köra upp 1 häst så vi får med foder och utrustning. Pia kommer vara med oss tors-sön det känns supertryggt. 

Alla i stallet är snälla och ställer upp när vi är iväg och det är vi så tacksamma för ❤

 

Kommentarer
- Anonym

Så bra gjort❤ kanske ses på torsdag då❤ kram Anki

Svar: ja va roligt isf ❤
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 08:09:39
- Marie

Lycka till!

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 08:37:08
Blogg: http://www.nattensstuteri.se
- Anonym

Bra jobbat! Lycka till! 🌟
/Anna

Svar: tack!
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 09:10:05
- Maria Lindberg

Passar på att önska dig och dina kusar stort lycka till <3

Svar: tack ❤
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 09:14:51
- Ellen - tävlingsryttare

MEN JAAA! Så himla roligt! Hoppas & håller tummarna för att ni får roliga tävlingsdagar😀

Svar: Ja vi blev så glada här hemma. Collin fattar inget men det kommer när vi kommer dit :)
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 12:04:01
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/
- Anonym

Åh vad roligt, jag håller alla tummar , att Ni får fantastiska dagar , ps i mina ögon har Ni redan vunnit Sandra ❤️ Kram Farmor Liselotte

Svar: Tack bästa farmor ❤❤
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 12:07:33
- Anonym

Ha så kul nu Sandra o Stort Lycka Till... Du är så värd detta så som du kämpar o biter ihop o kan hålla ditt fokus på de som är viktigt för dig.. Beundransvärt👍✨❤️ kramar i mängder❤️❤️❤️/Eva

Svar: Tack bästa Eva ⭐⭐❤❤
Sandra Wickström

2019-06-04 @ 13:02:17
- Erika Pettersson

Gud va stort och roligt för er! 😀😍
Stort lycka till Sandra.

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2019-06-05 @ 22:42:11
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0