11/6 2019 SM i siffror

Här är mitt och grabbarnas SM i siffror

Collin
Kval 1 juniorer 63,586%
Kval 2 juniorer 62,402%
Consolation 64,3775% 
7a i cons.finalen 
30 av 40 totalt
 

Wizt
Kval 1 YR 63,382% Unga ryttare
Kval 2 YR 61,029%
Consolation 63,045% 
6a i cons.finalen
22 av 25 totalt
 

Jag vill ju naturligtvis få bättre resultat men är medveten om vilka hästar jag har och vilka kliv vi tagit så jag är nöjd. Nu börjar jobbet med att finslipa och stärka hästarna inför nästa år :) 

Collin hade jag som mål att bara ta mig runt kval 1 och 2 så att vi skulle få rida conoslation. Han överraskade mig kan jag säga på ett positivt sätt. Så stolt över min snurresprätt. 

Wizt har ju som ni alla vet varit riktigt sjuk och har sen ändå orkat att ta klivet upp i YR viket gett mig bra inblick i vad som krävs på den nivån. Tack Wizt.

Jag har efter mycket stöd från min tränare Pia Björk, som jag varmt rekommenderar till andra, vågat rida på mer och ta för mig på banan. Det har gett mer missar än vanligt men jag har vågat och det är ett måste. 

Andreas har varit med på sitt första meeting med uppstallning och han har gått 8,5 mil totalt! 

Stort varmt tack till alla som hejar och stöttar oss 💕
Stort tack till alla som hjälpt till med hästarna och stort tack till hundvakter. Ni är guld!
Speciellt tack till Annika och Moa. 

 

Kommentarer
- Ellen - tävlingsryttare

Heja! Galet bra att ni tog er dit. Dessutom en bra erfarenhet för framtiden. Bara att kämpa vidare!

Svar: tack snälla! så nöjd med grabbarna
Sandra Wickström

2019-06-11 @ 11:38:13
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0