31/7 2019 Livet

Mitt liv pågår just hä och nu och jag har mitt fokus på hästarna. 

Collin och Wizt ska snart tävlas igen och det är lika spännande varje gång. Collin är ju som han är ute på tävling. Frustrerande för jag vet hur bra han är hemma där han är trygg med omgivningen. 

Vi debuterade ju MsvA för snart 14 dagar sen och det var så roligt. Det han fixar på banan gör han bra sen hade vi stora missar men de kan man inte älta, bara ta nya tag. 

Love this horse!
 


Laphroig har gått en avd B 1 meter igen men då fick vi ett retligt pet pga mig då jag lade honom lite stort på hindret. Annars så är den hästen fantastisk, han är helt okomplicerad på tävling. 

Moa luftade Walencia på samma hopptävling

Fina Hold be Cool "Calle eller Bibbi" som han kallas gör framsteg. Rolig att jobba med varje dag. 


 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0