9/1 2019 Bra "mötes"dag

Igår hade jag och mamma en härlig stund inne med Timmie och ute blåste det och snöblandat regn, bra dag att ha möte helt enkelt. 

Timmie ska hjälpa mig styra upp en del runt mit jobb, mer info kommer. 

Vi var på hoppträning för Nils Strid Svensson på kvällen. 
Emy som nu har Matteus som sin (medryttare) var med på deras 1a hoppträning. Jätteduktug tjej! 
 

Jag hoppade Tally i 1a gruppen och Lappen i 2a :) 
Duktiga hästar allihop. Bjuder på film, be nice!


Lappen gör stora framsteg just nu. Han utvecklas snabbt, nu gäller det att inte "överträna" utan ge honom tid att smälta allt mentalt och bygga styrka. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0