8/1 2019 Måndag

Då kom den veckan då alla storhelger är över. Rätt så skönt att allt blir som vanligt. 

Stallarbete och träning
På förmiddagen så var det stallarbete och på eftermiddagen kom Matilda och Emy ut och hjälpte till. 

Wizt
Tömkördes med hjälp av Pia. 

Collin
Tränade mycket på flying changes alltså byten, Collin är så duktig bara jag kommer ihåg yttertygeln :) <
(Obs, det var inte så fint väder igår som på bilden.)
 

Laphroig "Lappen"
Ett pass på banan med en Lapp som gärna ville bestämma idag. Han fogade sig snabbt och jobbade som jag vill. Måste prova nåt annat bett för att variera lite.  

Zilansio Arn "En häst som kallas Ove"
Idag togs första galoppen i lugn och ro på fina fina Ove. Denna känsliga kille är härlig. Som ni kan se var vädret inte det roligaste igår kväll men han var duktig. 
 
Zalmiyac "Z" "Black beaty" "Svarta hingsten" 
Ett pass på banan. Jag upplever honom mer fokuserad på ryttaren nu och det är skönt. 

Lady Ben II "Alice"
Härlig D-ponny som vill jobba. Lite försiktig i hanteringen men slappnar av när hon har koll på läget. 

Gismo

Gismo hade träningsvärk och var lite motig. Släppte när han fått värma ordentligt.

High Top Vuo "Toppen"
Ett pass på banan. Igår red Matilda och han är lika snäll och arbetsvillig som vanligt. 

Matteus 683
Ett pass på banan med sin Emy 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0