17/1 2019 Vädret är nyckfullt

Igår var en helt vanlig dag i Sandras liv. 

Stalljobb och sen rida egna hästar. Snö på fm och sen övergick detta i regn. I natt har det sen frusit på (-4 grader) så ishalka överallt. Kan bara hoppas att Andreas jobb med banan igår kväll betalar av sig så att vi an rida på den i em/kväll. 

Laphroig "Lappen" gick ett träningspass på kvällen.

Han behöver bli starkare så vi jobbar på., hans stora galopp kräver "lite" styrka.

Jag har ju några olika tränare och alla är bra på sitt sätt. En stor fördel för mig är att de kan hjälpa mig på fm/em istället för kvällstid. Det är andra träningar som måste få ta plats på kvällarna. Viktigt är att en tränare är positiv till hela mitt team och för alla hästar. Man ska ha kul tillsammans och blicka framåt. 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0