16/2 2019 Vad gör Matrix?

Jag har några gånger fått hjälp av Ulle att tömköra Trix och sen har Timmie också hjälp oss med longerig och nu har han 2 gånger ridit honom. Trix trivs fantastiskt bra med Timmie och har inte tjafsat om nåt direkt. Det lilla som kom löste Timmie helt utan bråk. 

Nu känns det bra med Trix och vi kommer backa bandet ett tag. Timmie jobbar vidare och sen kommer han hjälpa mig från marken med honom :) Känns tryggt och vi är så tacksamma för all hjälp!

Timmie har en ridstil som passar mig som handen i handsken. Mjuk, följsam och med respekt för hästen. 

Timmie hjälper oss också med sociala medier :) 

Jag & Collin plus Timmie & Trix idag :) 

Matrix ägs av Eva Berg och inget skulle göra mig mer glad än att kunna hjälpa henne få sin fina häst fullt ridbar utan att hann bråkar och står på bakbenen.

 



Kommentarer
- Anonym

Sandra jag beundrar dig o ditt team ni gör allt för hästens bästa o har alltid duktigt folk omkring er som ni tar hjälp av o "bollar" idéer o tankar precis som ett team ska va. Ni har fullt förtroende för arbetet m mina hästar👍👌✨✨/Eva

Svar: Vi hoppas vi är på rätt spår med fina Trixen! kram
Sandra Wickström

2019-02-16 @ 22:17:30

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0