4/4 2019 3 st på pay and jump

Igår var Moa Andreas och jag på pay and jump på Grevagården i Skövde. 

Laphroig "Lappen"
Jätte nöjd med min "bäbis" som sköter sig fabntastiskt bra på allt jag drar ut honom på. 
Inne på banan så tar han inte alltid 100% styrning men det jobbar vi på med. 


Easy "Essy"
Camillas lilla sto från Irland imponerar på oss. Vi vet ju inte vad hon har gjort innan men hon är helt okomplicerad att ha med sig. Ett pet i sista rundan var allt. 
 
Hig Top Vuo "Toppen"
Sist men inte minst måste jag ju via er Andreas första pay and jump efter 5 veckor i sadeln!!! Toppen är så snäll och gör allt Andreas ber om. Toppen kan man ju knappast kalla läromästare då han inte gjort så mycket innan men han tar hand om sin pilot på bästa sätt. Andreas har fått blodad tand och är sugen på mer tävling :) Vi är så stolta över vår nya pilot!


Det ser ljust ut för....
 
 
 

Kommentarer
- Anonym

Duktig han är👍😉 Anki

Svar: Ja helt otroligt!
Sandra Wickström

2019-04-04 @ 07:51:12
- Ellen Källgren

Härligt! 😃

Svar: 👍👍
Sandra Wickström

2019-04-04 @ 11:40:24
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/
- Anonym

Bra jobbat Stall Wickström👍👌👏🌟❤️/Eva

2019-04-06 @ 14:42:08

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0