11/4 2019 Hästar hos oss

Dessa hästar har vi hos oss nu.

Matrix
Timmie har Matrix på foder. 

High Top Vuo "Toppen"
Mammas häst. Rids av Andreas. 

Matteus
Emy har Matteus på foder

Easy
Camillas häst som utbildas. 

Walencia
Moas häst.

Chaneline
Moas maxade D-ponny, till salu

Barbie
Min 3-åring

Collin
Min stjärna! 

Wizt
Min gamle kämpe

Laphroig "Lappen"
Utbildas av oss. 

Zalmyiac
Tränar på bra och jag kikar på tävlingar för honom nu :) Rids väldigt bra av både Timmie och Andreas. 

Destiny "Dessy"

På tillridning pga ägarens skada

Atillity "Tillan"
3-åring som är på utbildning.

Hold B Cool "Calle, Bibbi"
Vidareutbildas mot ev försäljning

Särkens Spirit
Tillridning

Cira
Amanda har henne på foder. 

Cookie
Carros fina häst.

Lady Ben II
Såld och åker i slutet på april till sitt nya hem i Skövde. 

Taste of Legend
Pappas travare

Heart of Love
Pappas travare

Det är mer på väg in och det känns jätte roligt. Min tid måste jag först och främst lägga i stallet som ni säkert förstår och jag hoppas ni kan ha lite överseende med att bloggen blir lite lidande.

Teamet
 
Andreas jag och Moa i våra pikéer med tryck som Ina H fixat åt oss. Stort stort tack!

 

Kommentarer
- Erika

Kul att det går framåt för er 😀😍

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2019-04-12 @ 20:50:05
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0