6/9 2018 Tränat hästar

Full fart i stallet.
 
Jag hoppade ett pass på Tally igår :) Så rolig att rida och väldigt reglerbar, njuter! 

Igår på em åkte jag och mamma till Vara för "Jaquelineträning"
Collin var först ut.
Denna kille är för rolig han försöker trots att det snurrar. Det kom typ en skolklass och tittade på läktaren och då blev han blyg.

Wizt var nr två. 
I början av passet så kändes det som om han drev lite med mig och sen i slutet av passet så blev han riktigt fin. Jobbade lite med galoppiruetter :) så roligt att få göra nya saker. 
 
 
Så glad att ha Jaqueline som är så positiv mot mig och hästarna. Hejar på i alla lägen. 


 
 

Kommentarer
- Jaqueline

Ni är så duktiga ❤️

2018-09-06 @ 09:59:34

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0