27/9 2018 Är vi tokiga?

Igår var det inte det roligaste vädret med mycket blåst och regn på tvären. Blev bättre på sen eftermiddag och kväll. 

Jag red Alca och Moa red Toppen och vi hoppade samma "bana" som vi gjorde på hoppträningen dagen innan. 
Alca blev lite tittig i vädret men det lättade och vi kom till arbete. Härlig ponny! 

Tokiga?
Vi bestämde oss sen för att ta ett pass med Lappen. Fick höra från mamma sen att det kanske inte var det smartaste vi hittat på i denna blåst. Moa red och satt upp utan att vi longerade, gick fint. 

Väl uppe på ryggen så styrde Moa på små hinder på banan och det gick fint. Han är obrydd om vad som händer runt om, jag kunde hjälpa till med drivningen med longerspö det är rätt otroligt. Love that horse.
Från dagen innan med fint väder. 
 
Matrx och Walencia fick också hoppa ett pass. Trix var med på allt jag hittade på så inget tjafs med honom igår, skönt!

Emma kom på kvällen och jag red Wizt och Collin. Två mycket bra träningar!

 

Kommentarer
- Anonym

Kommer man få se dig nått i friends i år?!!

Svar: Nej tyvärr inte men många andra fina ekipage får vi njuta av.
Sandra Wickström

2018-09-27 @ 09:01:20

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0