17/9 2018 Collin startat MsvB

Igår var det då dags för Collin att starta på dressyrbanan igen. Vi har mest varit ute på hoppbanor ett tag. Tävlingen var på Skogsborg i Götene.

Jag var helt inställd på att det skulle bli en snurrig tillställning då det är hans normala på dressyrtävling. 
Men jag blev förvånad för han lyssnade bra på mig och gjorde det super bra. Det kom nåt ekipage alldelses för nära på framridningen men han skuttade till lite bara sen så var det bra med det. 

67,674% i MsvB2 



Domarkommantar: Fin takt och bjudning. Stadigt och trevligt men lite små missar. Försök att planera ännu lite bättre. 



Som lägst 6:or och nån 8:a i protokollet :) 

Helgens stjärna går helt klart till Collin!

 





Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0