17/10 2018 Utmanat mig själv!

Jag är ju inte världens tuffing som ni nog vet så jag bestämde mig för att hoppa lite högre och försöka få bra språng och att jag var följsam och fick bra landning och behöll balansen efteråt. Hoppa högt är en sak men att sen få hästen i balans efteråt är viktigt för sen ska man ju få ihop det till nästa hinder på banan.

Collin
Fina Collin hopppar bra och ger en fin känsla. 

"Flying Collin" 1,40
 

Avslutade lite mer lagom  ;) 

Matrix
Detta gillade Matrix, inte en tveksamhet och han landade i fin balans varje gång :)


Wiiiieee, 1,50
 
 



Kommentarer
- Anonym

Härligt Sandra det fixade ni galant👍✨🌟💕😍/ Eva

2018-10-17 @ 16:01:15

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0