12/10 2018 Full fart

Igår fick jag fram klippmaskin och började med Collin. Han har svårt att stå still den killen så jag blev inte klar, ska fortsätta idag. 
-------------------------------------------------------------
Jag hade träningar med väldigt duktiga tjejer.

Ellen & Winston
Vi jobbade med formen och att Ellen hela tiden jobbar med att lossa honom. Galoppfattning på rätt ställe. Så duktig tjej !

Ida & Bosse
Ida kommer långväga från, Jönköping, med sin fina Bosse. 
Jobbar på att Ida ska kunna lossa sin ponny och rida honom ärligt på tygeln. Vilket fint ekipage, kommer bli farliga i framtiden.  

Amanda & Milly
Amanda tar stora steg framåt i sin utveckling med Milly. Milly är en ponny som blir lite stark men det löser Amanda bra! Härlig utveckling!

----------------------------------------------------------------

Sune
Gick ett pass lösgörande på banan. Kändes lite stretig och trött men han jobbar på med allt jag ber om. I morgon blir det vila. 

 
 




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0