4/11 2018 Collins debut i MB5

Igår åkte jag mamma och Andreas till Sörmon och debuterade MB5 med Collin.

Framridningen
Förstökte rida fram i tältridhuset men han blev så rädd (mötesskygg) så jag kände att jag inte kunda rida där. Vi gick ut till en kladdig utebana och vi fick ca 20 min på oss och det gick bra.  


Väl inne på banan så spände han till 2 ggr men jag fick honom att fokusera rätt. 
Han satte alla byten utom ett där han skuttar till med bakbenen. Han satte alltså serien 3 i var 4e!

Bjuder på film, be nice!



Så nöjd med min snurresprätt!

 
 




Kommentarer
- Anonym

När är ditt nästa läger??

Svar: Har inte planerat nåt de närmsta månaderna.
Sandra Wickström

2018-11-04 @ 23:39:59
- Anonym

Grattis! Har ni kvar dinelli och isåfall hur går det med henne?

Svar: Dinelli är hos Eva och är sällskapsdam.
Sandra Wickström

2018-11-05 @ 15:03:33

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0