24/11 2018 Varför ärlig?

Ibland tänker jag att jag inte ska skriva när vi haft en dålig tävling eller träningspass. Det tsr emot att skriva. När jag sen tänker steget längre så tycker jag att det är viktigt att visa alla sidor från sporten. 

Hålla på med häst är är tufft och det kräver mycket tid och tålamod. 

Lättast är ju att skriva när det går bra. En dag som igår är ok men som Collins senaste starter är tufft. Helst vill man ju inte skriva alls då. Tror då att det är lätt att tro att denna sporten är så lätt. Vi som håller på vet att det går mycket upp och ner.. Jag vill att ni som följer mig får se/läsa om precis hur det är.
Vad tycker ni? 

Kom gärna med förslag på vad ni vill att jag skriver om. Mer filmer? 
 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0