17/11 2018 Njuter

Jag känner mig hemma på ryggen på Wizt! Jag njuter av varje dag jag får med honom. Svårt att ta in att han var riktigt riktigt sjuk för bara ett par veckor sen.

Vi var inne 2 gånger om dagen hos honom på Husaby Hästakut i Skara, vi bor kanske 10 min bort.
Han livade upp när vi kom och åt då men däremellan ville han inte äta. Usch detta han genomlidit önskar man ingen och jag är så glad att han trots sin ålder faktiskt är tillbaka. Vi får se hur mycket han kan komma tillbaka men jag tror på min fina Wizten. Han har ett hårt pannben och han vill träna och tävla. 

Här kommer lite bilder från passet på banan igår.
 
Kolla min underläpp och kolla Wiztens 😅😎 koncentration mitt i bytet 


 

Kommentarer
- Jaqueline

Bästa ❤️

2018-11-17 @ 10:27:20
- Erika Pettersson

Så härligt o se att han blev frisk! 😀

Svar: Ja så skönt!
Sandra Wickström

2018-11-18 @ 20:36:25
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0