3/5 2018 Min onsdag

Onsdag igen och jobbar på som vanligt. 

Athena Vuo
Jobbat på banan. Nu sitter eget driv till 95% och jag är så glad att det gått såpass snabbt som det gjort. Alltid glad att få vara med och jobba! 
 

Puzzel
Jobbat på banan

Collin
Träning för Jaqueline i Vara som alltid är lika roligt 😃
Jobbade en del med skolorna med Collin och på slutet fick vi flyt och jag hittade vilket tempo som han jobbar bäst i just nu. Jaqueline är engagerad, oavsett vilken häst jag väljer att ta med mig, och enkel att förstå när jag tränar och hon är snabb att korrigera och berömma vilket är ett måste, framförallt korrigerandet. Kan rekommendera att prova att träna för henne om du har möjlighet. Maila eller kommentera om du vill ha hennes kontaktuppgifter ([email protected])
 

Money Boy
Tur i skogen

Wizt

Välförtjänt vila

Curre
Jobbat på banan. 

Chili
Tur i skogen i sällskap med Moa-Walencia+Chanel (Chanel på släp) och Mimmi-Berty
Urban Anderssons foto.

Vilde Bill
Jobbat på lina. 
Gällande Vilde så måste jag ge oss själva en klapp på axeln då hans inridning funkat perfekt. han kommer hem i måndags och på tisdagen så sitter vi upp igen och han är som han var när han åkte hem i höstas för vila. Då har man satt grunderna bra.

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0