29/5 2018 Jobbar på

Jag jobbar på hemma med hästarna.

Vilde Bill
Vilde är jätte rolig och kommer bli en bra barnponny. Jätte snäll! Skulle passa nån verksamhet.

Curre
Curre är som vanligt rolig att jobba med. Mycket galoppträning och skogen nu. 

Matteus
Går träningar och jag rider honom mellan. Bästa killen. I fredags kom duktiga Elise och hon fick ta sina första galopper på Matteus. Tjejen lös som en sol efteråt vilket jag förstår. 

Puzzel
Jobbar på bra nu. Han går framåt i allt arbete. Jobbat mycket med nedsittning i traven korta sträckor och det går bra nu. 

Chili
Skogen de senaste passen. Vill att hon har roligt och behåller bjudningen.  

Athena
Fin utveckling! Bjudningen börjar sitta nu :)

Money Boy
Skogen och pass på banan är det som han gör just nu. Så rolig att träna!
 
Wizt
Vilat efter helgen men det tycker han inte själv att han behöver. Han hade gärna jobbat som de andra. 

Collin
Vi sätter byte i var 4:e nu. Jag lyckades! 😛😀
Film på det kan ni se på Instgram, 01sandraaw heter jag där. 
Som jag jobbat med snurresprätt.... många tårar men när han nu i flera dagar gör bra byte i serie då pyser man nästan över av stolthet! Nu ska man "bara" knäcka nöten "att tävla och behålla lugnet" - det är en utmaning som är tålamodsprövande. 

Alca
Skogen i söndags och på banan igår. 
 
 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0