2/5 2018 Våran tisdag-1a maj

Igår hade jag 2 av mina "stjärnor" , Matilda och Joline; här och det var en bra hjälp!

Stallarbete flöt på snabbt och sen var det dags att rida mm.

Kür in the making
Jag red igenom nya küren vi gjort till Wizt. Nu ska vi skicka iväg det och musiken ska sättas ihop. 

Curre & Matteus
Curre-Matilda och Joline-Matteus gjorde var sitt bra pass tillsammans. 

Money Boy
Gick ett pass med Joline och Matilda. Han är fantastisk, tuffar på med tjejerna och gör det de ber om.

Kämpe Vilde
Vilde Bill kom hit i måndags igen och han ska vidareutbildas. Matilda och Joline gjorde ett riktigt bra jobb med vilden :)

Athena Vuo
Athena fick gå ett pass på lina. Älskar att titta på henne, hon rör sig så fint! 

Hoppträningar
Tisdag då är det hoppning på schemat hos oss.

1a gruppen:
Jag-Chili
Moa-Chanel
Matilda-Puzzel
Joline-Lady
Emme-Didde

2a gruppen:
Jag-Collin
Moa-Walencia
Mimmi-Bert
Joline-Virre
Matilda-Mazzetti

Verkligen roliga hoppträningar med övningar som utmanar som vanligt. Chili hade roligt och Puzzel likaså.
Kul att Felicia och lilla Elsie kom och hälsade på. 

Collin var så rolig att rida, gjorde allt jag bad om och då är det lätt att vara pilot! 

Vi tackar Joline med familj för gofika!
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0