7/3 2018 Min tisdag

Stalljobb som vanligt på fm. 11 boxar att mocka, fodra mer än 1 gång mm. 

Linade sen Collin för att han skulle göra sig av med extra energi inför kvällens hoppträning. 

Joline hade studiedag och kom vid lunch och hjälpte mig med hästarna. Stort tack Joline!

Ridfröken
Senare på fm fick jag en förfrågan om att hålla lektioner på en ponnyridskola pga sjukdom. Funderade nån minut då jag aldrig gjort det innan och har ingen aning om hur hästarna fungerar osv. Jag visste ju inte ens vilken häst som var vilken. Jag tog det som en utmaning och tackade ja. Blev alltså ingen hoppträning för mig utan jag var "ridfröken Sandra" för 3 grupper. Det var roligt och utmanande.

Hoppträning
Moa och Mimmi var på hoppträning för Nils. Moa var nöjd och glad. Hon bjöd på fika eftersom hon ramlat av på träningarna innan. Mimmi hade sin nya Berty, det hade gått bra. Det är ju ganska många som hoppar så han blev inte slutkörd. 

Ny bekantskap
I eftermiddag ska jag åka och träna för en tränare jag aldrig ridit för innan.


 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0