6/3 2018 Igår måndag

Igår var det måndag och full fart för min del.

Matteus
Ett bra pass på banan.  Matteus älskar verkligen att jobba. 

Chili
Har gjort nåt litet i hagen så hon fick bara longeras. Såg då att den lilla svullnaden gick ner så hon är snart på G igen. 

Athena Vuo
Athena börjar förstå lite mer vad det är vi vill att hon ska göra på banan. Lätt lärd :) 
Mamma var med och hjälper till med drivningen om det behövs. I början tvärnitade hon om man ptroo-ade men det gör hon inte längre utan i trav går hon nu ner i skritt. Jag längtar tills underlaget är sånt att jag vågar galoppera henne. Känner redan nu att hon kommer bli trevlig att sitta på i traven då hon rör sig mjukt. 
 

Money Boy
Super fin, underbar att rida jag bara njuter. 
 

Curre
Gick ett bra pass på banan. 

Joline & Virre
Joline har fått en ny ponny, kallas Virre, som var och tränade igår. Kommer bli super bra framöver. De passar varandra riktigt bra. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0