20/3 2018 Ny vecka nya möjligheter

Så kom det en ny vecka igen och jag hänger bara med.
Denna vecka börjar med svullen fot och lite trött efter att ha funderat på hur jag ska lösa situationen som jag hamnade i med Collin igår. Han snurrade till det totalt när han hade kompis med på lastbilen igår på tävling. Trist att inte kunna visa hur fin han faktiskt är. Han fick vila igår efter tävlingen. 
 
Horsemosens Coriander "Curre"fick vila och busa i hagen. 
Puzzel var helt ren igår. Han har ju trampat sig i hagen och han är ju kille så han fick sååååå ont. Han har inte varit mycket halt utan en liten orenhet men då ska han inte jobba. 
Heba var ute på tur med Mimmi & Moa.
Chili var ute på tur
Femman & Matteus linades.
Walencia skrittades. 
Bert & Chanel jobbades men jag har inte koll på vad de gjorde. 
Wizt & Money Boy var i ridhus. 

Vädret som är just nu är inte så upplyftande. Det är verkligen bara vägen jag har att välja på just nu men det är soligt idag 😀

 










Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0