14/3 2018 Hoppträning igår

Igår var det då dags för hoppträning på kvällen. Det var ju 14 dagar sen för min och Collins del och det märktes lite hur han laddade mot hinder.

Bjuder på film med mig och Collin.
 
Som ni kan se på filmen så går det inte på räls direkt. Nån gång fick jag ruska tag i honom för att han inte tar mina förhållningar alls. Jag är efter i sprången ibland för han laddar så. Syns inte direkt men han tar verkligen i med hela kroppen i hoppen. Sen när vi får till linjerna så är det en helt fantastisk känsla. 

Nu är jag allt lite sugen på att hoppa lite mer!

Mimmi och Moa var med också så klart.

Moa jobbar på bra med Walencia och Mimmi håller på att lära känna Berty. 
Walencia kändes lite lugnare igår och det är ju jätteskönt för piloten. Berty var inte riktigt lika vinglig och han visade stora framsteg mot förra träningen sa alla som var med förra gången, kul. 

Vi var totalt 8 ekipage som hoppade men på nåt sätt får Nils träningarna att flyta fast vi är många och alla får problem någon gång och får göra om mm. Inte lätt att ha en så stor grupp men han gör det ritkigt bra! 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0