10/3 2018 Många stjärnor

Igår kunde jag utdela många stjärnor till hästarna :) 
Härliga dagar såna som igår! Man skulle önska att man hade fler. 

Curre
Denna kille börjar bära sig mer och mer själv men han tycker det är jobbigt, vill gärna att jag "håller handen"
Provade att göra skrittpiruett för 1a gången och han gjorde en perfekt, gissa om jag blev förvånad.
 
Chili
Chilis svullnad var helt borta idag. Gick riktigt fint på banan. Vill gärna hänga lite i höger men det ska jobbas bort. Så rolig att rida!
 

Collin
Snurre sprätt var mer i luften än på backen idag. Kan inte annat än att skratta åt honom. När han väl landar så är han så fin att rida.
 

Money Boy
Mjuk och fin. Alltid en fröjd att rida.

Matteus
Denna kille var helt fantastisk idag. Bar sig själv och vill hela tiden jobba med mig.

Athena Vuo
Nu verkar poletten ha trillat ner. Behövde ingen hjälp från backen med drivningen alls idag. Hennes eget driv blev nästan lite för bra men absolut på ett bra sätt. Längtar tills snön är borta så vi kan börja galoppera uppsuttet. 

Heba & Puzzel
Heba fick gå ett pass på lina. Härlig ponny!
Puzzel är lite lite oren på lina pga litet sår efter broddtramp. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0