21/6 2018 Vad erbjuder jag/vi?

Jag, Moa och Mimmi jobbar ihop med hästarna hemma och vi är bra på olika delar med hästarna. 
Vi tränar och tävlar i banhoppning, fälttävlan och dressyr. Jag är den som är mest inriktad på dressyren av oss 3. 

Mina dressyrmerieter kortfattat:
Jag har ridit DM Ungponny-SM, championat och SM på B-ponny (började utbilda när jag var 8 år gammal) 
Jag har ridit DM, Ungponny-SM, SM, NM och EM på C och D-ponny
Jag har ridit Junior SM i år på häst och kom 7a av 41 ekipage i klassen. 
Jag har utbildat och tävlat hästar från inridning upp till MsvB där hästen nu gör seriebyten. 

Moa & Mimmi är de som är bäst på att rida in hästarna. Jag brukar ta vi när de är ridna i skritt trav och galopp.

Jag är ju ganska kort så jag kan rida allt från B-ponny upp till stor häst. 
Vi kan hjälpa er med att träna och tävla era hästar. Finns många lösningar tex hästen tränas och tävlas av oss, Ni lämnar er häst hos oss för perioder av träning mm. Vi är öppna för förslag!

Jag håller också träningar. 

Välkomna att höra av Er för priser och upplägg!

Mail: [email protected]

 
Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0