14/6 2018 Att landa efter ett bra SM

Så kom vardagen efter SM och jag landade i att jag inte kan sitta i sadeln.

Igår var det dags att träna för Jaqueline med Collin, alltid lika roligt men...

Nu ska jag sitta mer i sadeln och inte lätta upp i bytena men det var inte det lättaste och Collin tycker att jag ändrade mina hjälper för mycket för att han ska vara med på noterna. Halva träningen kändes som att man inget kan. Gillar inte den känslan alls men den händer nog alla ryttare då och då. 

Mitt i byte på Wizt och jag erkänner jag sitter inte ordentligt...
 
Jag har lärt mig att sitta på "råa ägg" för många år sedan och det hade jag tydligen lätt att lära. Bara träna och fokusera på  att ha "rumpan i sadeln" nu det närmaste. 
 
Tyckte och trodde att jag hade befäst bytena på Collin men jag får backa lite och göra om. Får ta fram min gamle och göra rätt på först, han är lite mer förlåtande (befästa byten kan man också kalla det (; )  och sen ta "valpen" Collin igen. 

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Du ä duktig som kämpar på 😊

Svar: Tack. inget kommer gratis.
Sandra Wickström

2018-06-14 @ 17:17:27
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Jaqueline

Ni kommer få ordning på det 😘 det är bra nu med men vi vill ju hela tiden bli ännu bättre, eller hur? 😉👍🏼

Svar: absolut! Vi tränar på. gick bättre dagen efter :)
Sandra Wickström

2018-06-15 @ 08:07:01
- Jaqueline

Va bra 😀

2018-06-16 @ 07:39:04

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0