12/6 2018 Trött men lycklig

Då har vi kommit hem från junior SM på Strömsholm. Vi kom hem till regn som var ganska efterlängtat men man ledsnar på det efter nån timma,

Jag fick lite sovmorgon :)
Wizt var pigg och glad och hade bråttom till hagen. Så tacksam för att Wizt vill tävla och inte ledsnar på det. Jag har inte kännt att han varit matt eller nåt under dessa dagar. 19 years old and still going strong! 
De andra hästrna har haft det toppen under deras "semester" från mig. 
Alla utam Curre har haft ledigt. Curre har varit med Moa och hoppat i den tryckande värmen. 1a starten var han riktigt pigg och gick felfri i Lc. I de andra starterna märktes det att värmen tog på honom och han rev och stannade nån gång när de kom helt fel. Han vill göra rätt och försöker men de flesta hästar blir som vi "matta" i värmen, inte så konstigt när det är över 30 grader i skuggan. 
Mamma och Mimmi jobbade så de fick kliva upp tidigt och kämpa på.

I kväll skulle vi åkt på pay and ride med Athena och Puzzel men det ställdes in pga för få starter, Trist men då får Athena och Collin hoppa istället. 
 
Nu jobbar vi mot nya utmaningar och mål!
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0