12/6 2018 1:a kvalet JSM

1:a kvalet på junior SM på film, be nice!

 
Min gamle man Wizten han kan han :)

Lite nervöst inför vår 1a start på JSM men det gick ju bättre än förväntat. Domarna var ganska tuffa i sin bedömning men lika för alla. 
 
Vi slutade på 13:e plats av 40 starter och jag började tänka att mitt nya mål var inom räckhåll, A-final. 
Nu fick man ladda om till kval 2. 

Uppskattat
Jenny och hennes dotter Isabelle (som nu tränar för mig) var med oss båda kvaldagarna. Känns väldigt speciellt då det var Jenny som choachade mig och Forlan Conquest till vårt 1a Ungponny-SM och sen vanligt SM. Då var jag 10 och 11 år och hade utbildat min B-ponny själv. Tack för er stöttning det är väldigt uppskattat!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0