11/6 2018 7e bästa juniorekipaget i Sverige!

Jag kan inte fatta att jag och gamle Wizten är 7e bästa juniorekipaget i Sverige....
mitt 1a SM på storhäst och hela 40 startande i klassen. 

Kürklassen igår
 
 
Sammanställningen totalt av kval 1 och 2 plus küren
 
Helt ofattbart att vi gick om så många duktiga merieterade ekipage! 


Älskar min gamle man 

Stort tack till tränare, familj och alla runt som stöttar och gör det möjligt. 
Nu tränar vi vidare mot nya mål! 
Kommer fler inlägg med filmer bilder mm om ni vill?!

 

Kommentarer
- Anonym

Så himla roligt!!! Stort grattis!!! 😊🙌🌟

Svar: Tack snälla!!
Sandra Wickström

2018-06-11 @ 12:29:14
- Caroline

Så duktiga ni är! Verkligen välförtjänt, så mycket tid och energi som du lägger ner på hästarna och allt därtill runt omkring. Jättekul och stort grattis till hela erat team! 😀

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2018-06-11 @ 13:22:33
- Anneli A

Stort Grattis !!! De är du värd , du är så duktig 😘

Svar: Tack snälla!!
Sandra Wickström

2018-06-11 @ 17:26:14

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0