31/7 2018 Gårdagen

Så här jobbade jag och mina hästar igår.

Träningar
Annika
Annika och Ture kom och tränade ett pass 💕 💕

Tally
Tally gick ett pass. Fina killen! 

__________________________________________

Hästarna
Chili
Linades igång.


Collin
Vila

Athena
Linades också igång efter några dagars vila. 
 

Wizt
Ett dressyrpass med en ryttare som känner sig seg i kolan. Stackaren. 

Barbie
Bus och lek i hagen. Snart dags att börja skolan. 


Dinelli
Vila

Mimmi
Linades av Mimmi och hon fick då hoppa på volt. 

Rapsodi
Ett pass med en trevlig ponny. 


Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]

 

 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0