24/7 2018 En rolig nyhet!

Nu har jag en rolig nyhet! Vi äger nu 1,5 häst till :) :) 

Asterion Vuo
kallas för Hasse
e. Dragon Welt
u. Athena Vuo
ue. Zuidenwind
Född 2017
Athenas första avkomma. Ni kan se stam här. 
Ägare: Fam. Andersson Wickström
 
Hasse juli 2017

Hasse sommaren 2018
 
Jag hoppas att Hasse får sin mammas psyke och arbetsvilja. 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Belinus Vuo
Kallas för Linus
e. Fürstenball
u. Belana
ue. Bretano II
Född: 2018
Ägare: 50% Fam Camilla Mäntyvuo 50% Fam Andersson Wickström
Linus är en stor rejäl kille redan från start.

Linus och Hasse kommer stå kvar i Skåne Camilla har mer hingstar och de kan nu får leka tillsammans i en lösdrift. Hasse får komma hem till nästa vår/sommar för att börja skolan. 

Jag är så lycklig och tacksam!
Tack Camilla och Robban Mäntyvuo för att ni tror på oss som utbildare och ryttare 💕

 

Kommentarer
- Camilla

Kommer bli så roligt! 😍

Svar: Jaaaa :) :)
Sandra Wickström

2018-07-24 @ 16:05:07
- Madeleine

Ser verkligen fram emot att följa dig med alla dina hästar. Du kommer gå långt med dom!
Lycka till .D

Svar: Tack snälla du! Kommer tyvärr ta tid innan alla är ridbara men så får det bli för en äldre är svindyr tyvärr. Fin blogg du har :)
Sandra Wickström

2018-07-24 @ 17:31:36
Blogg: http://madeleinepitzing.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0