30/1 2018 Ny vecka

Då var det ny vecka och den börjar med snöblandat regn som faller hela dagen. Gaahhh supertrött på detta nu.
Allt blir blött och skitigt. 

Matteus
Matteus var otroligt taggad på vår uteritt så han fick ösa på i galopp på en sträcka och gissa om han var nöjd :)

Collin
Collin var i rihus och vi tränade lite linjer från MsvC1. Gick helt ok. Han slog om någon gång men det får piloten ta på sig för jag måste verkligen rida den förvända och inte tänka detta går ju bra.

Wizt
Ridhus. MsvC1 linjer med honom också. Jag har nu ridit på D-ringsbettet igen och nej jag ska hålla mig till rörliga ringar 3-delat. Han gillar det bättre och han blir inte så stark på det. 

Puzzel
Puzzel är en riktigt go ponny som jobbade på riktigt bra igår. Så lik Blomman jag hade för några år sen. 

Curre
Curre fick en skogstur och vi tränade övergångar. Underbara ponnyn.

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0