28/1 2018 En vanlig lördag

Idag hade jag 2 träniningar. 
Först ut var Joline och Lady. Joline fick jobba lite på ett ställe på vägen där Lady busar men hon löser det bra. Lika duktig som vanligt. 

Sen var det dags för Ellen på Winston och Ebba med våran Matteus. Dessa twins är så duktiga! 

Strax efter lunch kom Matilda och då tog vi direkt Collin och Curre på en tur i skogen. 

Vi jobbade sen med småtjejerna och idag satt Matilda upp på dem och jag höll i linan. Superduktiga båda tjejerna och Matilda också. 

Matdags igen vid 16.00 och sen skulle Boy och Wizt ridas. Idag var planen ridhus. Boyan var riktigt fin likaså Wizten. Jag börjar få lite koll nu på byten i serier klarade 11 ettor 😁😍 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0