22/1 2018 Nominerad hos SWART

Jag är en av de nominerade hos SWART crowdfunding for success, att vara en av kandidaterna att få en SWB-häst 2018!

 
Så tacksam för nomineringen! Jag rider jätte gärna svenskfött!

Ni kan läsa mer om tanken bakom detta på deras hemsida.  Ni kan också se de andra nominerade (totalt 24 st)
Ett väldigt trevligt sätt att lyfta den svenska aveln och stötta ryttare som kanske inte har så stor plånbok själva.
Tanken bakom detta är otroligt fin och jag är så tacksam för möjligheten ni gett mig. 

Jag har flera hästar i stallet men inte så många som jag äger själv. Det är alltid lite nervöst att inte äga själv för det kan komma in ett bud till ägare och ibland kan man inte säga nej. Otroligt tacksam till mina hästägare som vågar satsa på mig trots min ålder.

Hoppas ni vill stötta mig hos SWART genom att rösta via SMS varje vecka. Ni kan läsa här hur det går till. 

Jag lovar att jobba allt jag kan för att inte göra er besvikna! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0