2/1 2018 1a dagen på året

1a dagen på året var som de brukar...... mycket häst :)

Wizt
Tränade på byten inte Wizt som behöver detta utan jag behöver träna att göra korrekta byten. Gick bra han är fantastsik. 

Collin
Red på vägen och jag koncentrerade mig på rakriktning. Blir jättetydligt på vägen att han kan vara som en orm. 

Money Boy
Reds också på vägen och här var det lösgjordhet. 
\n
\n
 
\nKru-Ellen & Aronia
Fick vara inne ensamma och sen en promenad i skogen. 

Curre
Uteritt för Curre, så glad att han busade lite, sötnosen. 

Chanel No 5 "Femman"
Moa hängde igen på henne. Om hon tar det lika bra nästa gång så sitter nog Moa upp. 

Matteus
Fick jobba på lina. 

\n
\n
 
\n


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0