3/2 2018 Alla hästar hos oss nu

Ska skriva lite om alla hästar som nån bett om. 
\n

Moas hästar:
\n
Walencia 
Walencia är 19 år i år och har en härlig energi. Älskar att hoppa och Moa lotsar runte henne på hoppträningarna riktigt bra. 

Chaneline
\n
Moas maxade D-ponny som hon älskar mer än allt annat. Chanel blir nog aldrig till salu.  

\n
Mimmis hästar:
\n
Schamoon
\n
Kallas Fläskis. En häst som lätt blir missförstådd och felhanterad. Trivs som fisken i vatten hos oss. 

\n
Camaro 
\n
Avelssto på 20 år i år har jag för mig. 

Carro och Idas hästar:
\n
Vilda 
Idas travhäst som numera bara är ridhäst. En dam med humör. 

Cookie 
\n
Carros hopphäst. Cookie vet precis hur hon vill ha det och passar bra med Carro.  

Pappa och Mimmis travhästar:
\n
Mr Amende
\nKallas Brorsan. Förhoppningvis kvalar han i vår och kan starta sen, 

\n
Heart of love 
\n
Kallas Hjärtat. Ett sto vi precis lär känna då hon är ny hos oss.  En dam med humör. 

\n
Taste of legend 
Tasty är pappas starthäst. Just nu lite vintervila. 

Utbildningshästar:
\n
Chili 
\n
Ulrikas fina New Forest sto på 6 år.  

\n
Dinelli 
\nKickis fina sto. Ska sättas igång snart efter Eq-behandlingar. Till salu.

\n
Micks Kru-Ellen 
\n
Stuteri Micks ponny som ska ridas in. Vi har suttit upp och skrittat och tagit några travsteg. Tar det lugnt med dessa småtjejer.  

\n
Micks Aronia 
\n
\n
\n
Stuteri Micks ponny som ska ridas in. Vi har suttit upp och skrittat och tagit några travsteg. Tar det lugnt med dessa småtjejer. 
\n
\n
\n
 
\n
\n
Puzzel 
\n
Felicia Jonssons ponny som är här på tillridning. Till salu! 

\n
Heba 
\n
Heba kom idag och ska ridas in. Jätte trevlig ponny. 
\n
\n
 
\n
\n
Chanel No5 
\n
Femman som hon kallas ägs av Anneli Alfredssons 3-åriga sto som ska ridas in. Dam med mycket humör. Sadelvan och tömkörs. Collins halvsyster. 

\n
Horsemosens Coriander 
\n
Curre är i år 6-år och ägs av Erika Book. Underbar New Forest som är rolig att rida alla dagar i veckan.  

\n
Matteus 683 
Lilleman är en fantastisk 7-årig godkänd russhingst. Ägs av Barbro Andersson Millomgården Falköping

Mina hästar:
\n
Money Boy
\n
Kungen har ni alla hört talas om tror jag :) Till salu
\n
 
\n
Wizt
\n
Min nya häst som är en läromästare. 1a hästen jag får som kan och jag inte behöver utbilda.  
Vi har ett kval klart för MsvB snart 2 hoppas jag. 

\n
Collin  
\nPrinsen Collin... underbar häst med en så rolig personlighet. Alla som Collin träffar berör han. 
Vi tränar byten nu förfullt och hopptränar på ca 90-1 m. 

Barbie 
\n
Mitt i år 2-åriga fuxsto som är e. Heston for U och morfar: Gigolo
Uppfödare: Barbro & Dag Andersson Millomgården Falköping
\n
 
\n
\n
\n
 
\n  
\n
 
\n
 
\n
 
\n
 

</div

Kommentarer
- Anonym

Jätteroligt inlägg att läsa!!

Svar: 👍❤
Sandra Wickström

2018-02-04 @ 06:25:06
- Sara

Oh vad vi saknar systrarna bus !
Kommer snart och hälsar på
Sara

Svar: välkomna! ❤❤❤
Sandra Wickström

2018-02-04 @ 08:26:20
- Anonym

Hur är det med Smurre?

Svar: Det är bara bra med Smurre. Han går i en hage och har semester.
Sandra Wickström

2018-02-13 @ 08:05:56

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0