17/2 2018 1a nationella starten

Idag provade jag och Wizten oss på vår 1a nationella start tillsammans och vår 4e tävling. 
Vi har nu jobbat ihop oss några månader, han kom hem till oss 24 november 2017

Jag är nöjd med honom och helt klart nöjd med resulatet 64,343%

Måste säga att jag är helt förstummad över vilka fina hästar alla har. Klart avundsjuk. Jag hoppas på SWB-fölet som man kan få via SWART-nomineringen :) 

Bjuder på filmen från idag, be nice!


Vi slutade på 7e plats av 13 starter, vann gjorde Anton på 68% och det var han väl värd! Grattis Anton! 

 



Kommentarer
- Judit

Hej! Ni håller ju på och sälja boy nu. Men jag undrar varför du inte vill ha kvar honom och tävla junior klasser på honom? Han verkar väldigt välriden och du rider ju t. Ex passage på honom. Skulle vara kul att höra hur du tänker🎈.

Svar: Svarar i ett inlägg.
Sandra Wickström

2018-02-18 @ 10:53:19

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0