4/12 2018 Tack och stort lycka till 2019

Fick ett meddelande från Fam Linda Gustafsson som ni här kan läsa delar ur:

Jag vill bara tacka för all hjälp under året, tjejerna har utvecklats massor tack vare er, både i ridningen och sättet de ser på sin ridning.Så stort tack till er och vi önskar er alla en riktigt härlig jul.
Med vänlig hälsning Linda

--------------------------------------------------------------------------

Linda har två fina döttrar Ebba och Ellen som har den fina ponnyn Särkens Winston som de tränar för mig med. 
Lånad bild från Lindas Fb
Bilden kan innehålla: 2 personer, personer som ler, personer som rider, personer som står, hatt, himmel, utomhus, vatten och natur

Ja de är tvillingar :) 

Ebba är dressyrtjejen och Ellen hopptjejen men båda rider alla discipliner, det gillar jag! 

Stort tack för 2018 och stort lycka till 2019 och njut av er fina ponny! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0