20/12 2018 Ny stjärna på himlen

Himlen har fått en ny stjärna idag, Hobson.
 
Hobson "Hobbe" 
Född 1997 
B-ponny, welsh

Hobbe hamnade hos mig på tillridning då han var "lite busig" men han blev min i stället för att sälja.
 
Jag är otroligt glad att jag har kontakt med dem som äger honom nu och jag tänker extra på Alice som mist sin bästa kompis idag 💕 
Det kommer nya hästar även om det inte känns så just nu och ingen kan någonsin ta Hobbes plats i ditt och mitt hjärta. 
 
Vi tävlade dressyr (kvalade till SM), hoppning (Lb) och fälttävlan (P80) tillsammans. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för allt Hobbe! 
 
 


Kommentarer
- Lina

Hej!
Skulle du vilja skriva under denna protestlista och/eller dela den vidare? Jag tänker eftersom du har en blogg som handlar om djur, så kanske både du och dina vänner och följare känner att denna vanvård bör stoppas omgående!

Skriv gärna på protestlistan för mot vanskötseln av schimpanserna i Furuviksparken! Dela gärna till alla ni känner så att vi kan göra skillnad, och hjälpa de stackars djuren! Det enda ett vinstdrivande företag som Furuviksparken bryr sig om är sina kunder = sina pengamaskiner! Så visa att ni INTE accepterar detta!

https://www.change.org/p/l%C3%A4nsstyrelsen-g%C3%A4vleborg-protestera-mot-vansk%C3%B6tseln-av-furuviksparkens-schimpanser-f07496a7-04f2-47c2-9f23-9b8f5ddd3e0c?recruiter=925100315&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=share_petition

2018-12-22 @ 17:28:23

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0